Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som vet om man måste göra en hälsoundersökning på hunden för att få höja maxnivån på sin försäkring? Har folksam 50 000 och vill höja till stor på 75 000 då han fyller 7 år och det är ju ofta på ålderns höst de börjar bli sjuka.
Nu är ju min ena bara 3,5 år - men jag har precis höjt veterinärvårdsdelen på försäkringen från 50.000 till 75.000 kr utan problem. Dock har hon inte varit sjuk eller skadad.Någon som vet om man måste göra en hälsoundersökning på hunden för att få höja maxnivån på sin försäkring? Har folksam 50 000 och vill höja till stor på 75 000 då han fyller 7 år och det är ju ofta på ålderns höst de börjar bli sjuka.
Nix innan han fyller 8 men han blir 7 år den 20 maj och det inleds en ny period från midsommar och antar jag måste kontakta dem innan den nya börjar. Han har bara utnyttjat försäkringen för ett hundbett, drän *2 så tror inte de kan hitta några undantag pga det...