A

adore

Har äntligen fått svar på att min kisse ska vara med på utställningen här i Örebro den 17:e!!!
Blir nervös bara jag tänker på det. Hur f** ska jag klara av det och fatta vad allt betyder :confused:
Tur att det första (provisoriska) burskynket är klart.
Så snyggt är det inte men jag få iaf hoppas på att det kommer att fungera och att katten inte är helt fel typad för sin ras. :crazy:

Vilka mer är det som ska dit?? *nyfiken*

Kul att du kom med :)
Själv ska jag ju vara där och jobba hela dagen men jag ställer ingenting.
Det kommer 25 st CRX så det finns ju några att jämföra med.
HD

Fast det är ju totalt sett. Alla går ju inte hos samma dommare.
Kommer inte ihåg vad du hade för grupp på din.

Fattar inte det där så bra så jag vet inte riktigt. :angel:
Hon är ju iaf CRX, hona och svartsköldpadda.
Klass 12 vet jag ialla fall att hon tillhör. :D

Hmm jag hittar ingen klass 12 hona i mina listor.
Kommer ju inte ihåg vad din katt heter.

Men :confused:
S*Örebro´s Beyoncey heter hon.

Fasen!! Nu såg jag felet!!! Hade ju skrivt klass 12 av någon konstig anledning. Tankspridd??
Ska ju vara 9.

Nu stämmer det bättre, Jag tittade på det namnet och tänkte att den måste det vara men då stämde ji inte klassen:)
Hoppas det går bra för er. Undrar du nåt så är det bara att leta reda på mig i prisrummet och fråga.

Hon som ska få bebisar heter S*Lilleskog´s Chekere (Saga) och hon är mamma till S*Örebro´s Beyoncey (Willa).

Köpte Willa i början av sommaren av uppfödaren och fick sedan ta över Saga då ägaren inte hade tid och Saga vantrivdes. Slutade med att jag fick katten. :)

Jag kan i stort sett inget om utställning men det verkar inte vara så hemskt svårt att lära sej. BIV och allt sånt där får jag ju plugga in :D Bäst i variant är det enda jag kan och Panelen tror jag att jag fattat. Inte för att det kommer att behöva förstås just nu i början.

Första gången lär ju vara lite förvirrad...men ska det vara assistenter som hämtar katterna vid burarna??
Då kan det ju inte vara så svårt :confused:

NerK har alltid assistenter, man bär aldrig själv på deras utställningar. Förutom jag som fick bära Yoga sist för Eric :o :angel:

Knytt ska dit med sin Ellen och jag ska dit och hälsa på henne. Så då får du stå vid din bur HELA DAGEN !! så ska jag nog smyga på dig ska du se :smirk:

Jag står på väntelistan...

... för kategori II.

Meningen var att jag skulle hämta och ställa min nya lilla kattflicka från Norge, men nu är vi inte säkra på att komma med på utställningen, så eventuellt blir det bara 50 mils bilkörning enkel resa för att hämta hem den nya. Men jag hoppas på att vi ska komma med.

Kul med så stort intresse för utställningen, även om vi är några som inte kommer med... :crazy:

Kommer ligga under bänken som burarna står på. Så leta där.
Blir redan nervös!! :crazy:
Skönt att det finns assistenter iaf!

Liknande trådar

Övr. Katt Så jag har ett fritidshus på landsbygden och en katt som inte är så väl anpassad till livet i utomhus. Men hon är ändå väldigt nyfiken...
2
Svar
23
· Visningar
1 239
Senast: GoLightly
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 130
Senast: valpköpare
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Äldre Snart 36 år gammal finner jag mig plötsligt stående utan varken jobb, häst eller man. Mitt liv är ett helt oskrivet blad och det är med...
2
Svar
36
· Visningar
3 150
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka