Hohenstein

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Skrutt
  • Startdatum Startdatum
S

Skrutt

Vad vet ni om det exteriöra på denna hingst??
Mailade en gård i Sverige om honom men de hade ingen information eftersom han är "tagen som avelshingst" pga meriter.
Var kan jag hitta det exteriöra, är det nån som vet eller kan översätta till Svenska om det finns i Tyskland??

Gå i och kolla på www.trakehner-verband.de, klicka på hengste och sök sen på hohenstein. Man får både upp bild och beskrivning samt länk till hingsstationen. Tyvärr är ju allt på tyska men med lite vilja förstår man en hel del. :smirk:

Tack snälla ni för hjälpen med information, nu ska jag sätta mej å översätta å fundera...
Kul detta med hingstval å kolla runt!

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Tredje dagen med modafinil och jag mår ännu sämre. Är det någon annan som tar eller har tagit den och vet om det kan ta ett tag för den...
41 42 43
Svar
856
· Visningar
65 330
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar