Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, var det idag det var premiär? Fick för mig att det dröjde ytterligare en vecka innan den nya säsongen släpptes. Jag får återkomma med åsikter efter helgen när jag hunnit se densläpps idag, den 12 juni. Har ni sett? Åsikter utan spoilers..?
Åh jag började också kolla och nu kan jag inte sluta! Plöjer så fort jag har en stund överAvnjuter Sense8 ett avsnitt i taget först, sen hugger jag in på OITNB!
Samma taktik här. Är riktigt imponerad av Sense8!Avnjuter Sense8 ett avsnitt i taget först, sen hugger jag in på OITNB!
Jag blev glatt överraskad av att de visar lika mycket sex med 2 män som med 2 kvinnor istället för att som de flesta andra serier som öht rör vid gaysex framställa 2 kvinnor som jättesexigt men mellan 2 män får man sällan se mer än en liten puss. Jag tycker vidare ocså att sexscenerna som är ganska grafiska framställs som vackra och inte bara för sensationssyfte. Grym serieSamma taktik här. Är riktigt imponerad av Sense8!
Eller hur, samt enJag blev glatt överraskad av att de visar lika mycket sex med 2 män som med 2 kvinnor istället för att som de flesta andra serier som öht rör vid gaysex framställa 2 kvinnor som jättesexigt men mellan 2 män får man sällan se mer än en liten puss. Jag tycker vidare ocså att sexscenerna som är ganska grafiska framställs som vackra och inte bara för sensationssyfte. Grym serie
Dessutom skildras kärleken lika, oavsett kön. Överlag är representationen SÅ genomtänkt! Och allt är så välskrivet. Man vill lära känna dem allihopa!Eller hur, samt enNär hände det senast i tv-historien liksom?orgie med i princip bara män.
Har sett alla avsnitt och utan att spoila: VAR HÅLLER KARLN HUS?
Jag började undra om det var jag som var trög eller om det var serien. Tur att det fanns fler.Jag tittar för fullt, efterlängtad dag!
Den enda åsikt jag har än så länge är; trögstartad..
Netflix Båda serierna som nämns i tråden finns därVar ser man?
Missat vilken andra serien är?Netflix Båda serierna som nämns i tråden finns där
Vi pratade lite om Sense8 som också finns på Netflix, grymt bra serieMissat vilken andra serien är?
Genre?Vi pratade lite om Sense8 som också finns på Netflix, grymt bra serie
Övernaturligt men samtidigt väldigt fint om relationer mellan människor och den relationen man har till sig själv. Sevärd absolut!Genre?