Högskoleprovet

Tack! Verbala delen är jag nöjd med, där hade jag 71 poäng, bättre än jag trodde för jag hade skrivit fel på det orangea pappret.

Hade bara 12 av 24 på DTK, på första provpasset hann jag inte titta alls på den delen.
 
Jag har inte skrivit här i tråden innan, men skrev i alla fall högskoleprovet för första gången i år och lyckades få ihop 1,45 (1,2 på den kvantitativa delen och 1,7 på den verbala delen) i alla fall :) Det är jag jättenöjd med med tanke på att jag inte hade förberett mig alls. Tanken var egentligen att bara gå dit för att lära mig upplägget och sedan skriva en gång till till hösten och satsa på bra resultat då istället :) Det kommer jag nog göra oavsett, men skulle nog klara mig på mina 1,45 för att komma in på den utbildningen jag vill också.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
865
Senast: Squie
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
639
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
849
Senast: Stekspaden
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 976
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp