Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Höfläkt som stannar mitt i natten när man vet att de första tio dagarna inte gått är riktigt hemskt! (inte miljöskadad alls).Jag som är uppvuxen med att hötorken går på sommaren störs minimalt av att folk har sådant på. Värre där jag bor nu i lägenhetshus med grannar som lever om dygnet runt men en hötork nej
Just ja grannar som har värsta högljudda festen långt in på natten och man ska upp tidigt dagen därpå. Jag hade nog hellre valt hötorken.Jag som är uppvuxen med att hötorken går på sommaren störs minimalt av att folk har sådant på. Värre där jag bor nu i lägenhetshus med grannar som lever om dygnet runt men en hötork nej
Nej, det går inte. Där finns ju mygg..Har hört att det finns mycket tyst boende i Norrlands inland- tipsa grannarna att de kan flytta dit.
Kan säga så här att jag är rätt less, inte sovit ordentligt sedan min nya granne flyttade in i våras ..Just ja grannar som har värsta högljudda festen långt in på natten och man ska upp tidigt dagen därpå. Jag hade nog hellre valt hötorken.
Pratat med hyresvärden (om det är hyresrätt) eller husägaren (om det är bostadsrätt)?Kan säga så här att jag är rätt less, inte sovit ordentligt sedan min nya granne flyttade in i våras ..
Jaha ytterligare några som flyttat till landet på vykort. De vill ha pittoreska kor i hagar utanför fönstren men det får inte lukta, det får inte låta och det får absolut inte finnas några flugor .
Helt sjukt vad den typen av människor kan förstöra för andra.Samma personer flyttar till stan för att det är centralt och allt finns inom gångavstånd men om det finns en restaurang eller konsertlokal eller vad det nu kan vara som legat där långt innan de flyttat in, som de tycker stör dem gör de allt för att få stället att stänga.
Tror att det är en personlighetstyp som oavsett var de bosätter sig tycker att andra ska anpassa sig så att de kan få sin tillvaro som de vill ha den men själva kan de inte tänka sig att anpassa sig till sådant som fanns på platsen innan de flyttade dit.
I dagens lokaltidning stod det om folk som blir störda av buller. Från forsen som de valt att köpa bostad bredvid...
Kräver de ett dammbygge?
Håller med. Det är ju ljudet av sommar precis som fågelkvitter och annat som hör sommaren till.Hos mina föräldrar låter grannens hötork hela sommaren, för mig är det ljudet = sommar och mysigt att ligga och lyssna på när man ska somna ^_^.
Är sällan tyst när man bor på landet nära lantbruk.