Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
felhörningar...(är det ett ord)
...
Jag ramlade in mitt i den är sommarplågelåten som P3 kör "Du måste flytta på dig..." eller nåt. Satte på radion mitt i ett långt parti där hon sjunger "flytta flytta flytta flytta flytta flytta flytta....osv". Gissa vad min vridna hjärna hörde...
...
Minns ett nyhetsankare eller morgonhallåa i TV som sa "...och satte den i fittan" istället för "...och satte den i fickan".
Felhörningen av Keshas låt Cannibal är värd att nämna, "i am a cat nipple" istället för "i am a cannibal", lyssna så ska ni se
Min team ledare på jobbet berättade om en felsägning hon gjort förra året när hon under ett sent kvällspass suttit och sms'at med sin pappa i väntan på att det skulle komma in samtal. När det väl kom ett och hon svarade sa hon "Välkommen till XXXXX du pratar med pappa, hur kan jag hjälpa dig?" Både hon och kunden skrattade en stund.
Jag är fortfarande nästan säker på att Lady Gaga sjunger "You´re a nigger in a bad romance". Fast jag kan ju ha fel
Och den där Bruno Mars sjunger "got your ass wide open, why was it open?"
Kan iofs ha fel där också.
Min sambo kom en dag in i datorrummet och sade glatt: "Nä nu skall jag ta och snyta arslet i en skål"
Vad han egentligen sade var "Nu skall jag spela Asherons Call" (ett dataspel).