Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett headset....
Ja, tyvärr från en "granne".Svenskt?
Inte jag heller. Kommer däremot ihåg när man krossade havre själv att en mus åkte ner i krossen.Jag har aldrig ,trots 20 år med ensilage, olika leverantörer inklusive, hittat något olämpligt i balarna.
En platt, torr kopparorm. Hittade den när den hängde ut ur ett hönät som en av hästarna ätit ur. Hängde sedan länge på handtaget till sadelkammaren, ryckte till varje gång jag såg den fast jag ju visste mycket väl vad det var och att den hängde där... någon del av urtidshjärnan som reagerade starkt på ormar?
Men fy vad hemsktGjorde ett nytt fynd i dag! När vi tagit av plasten så är det ETT varv med hö. Resten av balen innehåller havrehalm med massa massa jäst, möglig havre i. Det luktade förjävligt kan jag lova!
Men fy vad hemskt
Blev nån sport i och se hur lång tid det skulle ta innan jag slutade reagera. Men jag eller stallägaren tröttnade efter ett tag och slängde den på gödselstacken.Men varför lät du den hänga där?