Vilken illusion?Ok
Eller så har folk jättesvårt att få illussionen krossad
Om du upplever det som predikningar är det inget som ligger hos mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken illusion?Ok
Alltså vi kan hårddra åt båda hållHur tänker du att det skulle det? Han såg ju helt korrekt ut, fodra med ögat gjorde jag ju och ingen indikerade att det skulle finnas någon brist någostans. Jag trodde att hans förmåga låg där och inte mer. Vissa hästar går ju inte att träna mer än till taket de är födda.
Dessa studier är ju knappast en nyhet för en del av oss. Det är ju självklart istället
Jag varken behöver analysera eller ha deklaration på rena produkter. Om jag köper halvfabrikat så är det tillsatser.
Framför allt om jag vet vad som är bra för kroppen så kan ingen analys i världen tala om det för dig
Resonemanget håller inte
Ja vad pratar vi om?Vilken illusion?
Blodet åker ju runt i hästen, det gör inte jorden på åkerplättarna i norra Uppland...
Är ren mat trams?Så du köper aldrig mjöl, pasta eller krossade tomater? Newsflash, alla de nämnda är halvfrabrikat...
Tramset med "ren" mat är just det, trams. Att det sedan finns sådant som är mer nyttigt än annat är en annan fråga (och då menar jag sammansättningen av näringsämnen, inget mumbo-jumbo).
Är ren mat trams?
Det tycker inte jag
Poängen är att det finns en övertro till analyser
Jösses jag tror du är helt ute och cyklar faktisktJa vad pratar vi om?
Illusionen om analysen
Nu förstår jag inte, hur skulle någon av oss som "tror på" analyser fått illusionen krossad? Du har ju inte presenterat ett enda hållbart argument?Ok
Nu förstår jag inte, hur skulle någon av oss som "tror på" analyser fått illusionen krossad? Du har ju inte presenterat ett enda hållbart argument?
Ändå är dina varmblod tunna och din shettis smällfet (enligt bild i annan tråd), trots din erfarenhet och goda djuröga?Det där är ju ett påhittat scenario av dig
Jag förlitar mig på erfarenhet, gott djuröga och en bra höleverantör i första hand
En höanalys som några redan påpekat kan vara inkorrekt
Så därför så många trixar med tabeller etc pga osäkerhet i första hand
Det tycker jag låter obra
Jag väntar på biodynamisk odlingPersonligen sitter jag och väntar på det kolloidala silvret
Jag väntar på biodynamisk odling
Eller så är det jobbigt att få något man hänger upp så mycket på utmanat att det blir jättejobbigtJösses jag tror du är helt ute och cyklar faktiskt
Mellan åkrarna?Det gör den faktiskt, jorden alltså. Antingen på grund av mikrolivet eller på grund av plöjningen.
Enligt dig nejNu förstår jag inte, hur skulle någon av oss som "tror på" analyser fått illusionen krossad? Du har ju inte presenterat ett enda hållbart argument?
Så du vill gå tillbaka till den tid när vissa fölomgångar var svaga och vissa starka pga att fodrets innehåll varierade mellan åren utan att man visste det. Det låter inte som något jag vill se. Det här resonemanget är en sir orsak till att jag ville föda upp mina egna föl för att inte få hästar med frigolitleder eller senor av dasspapper.Det är ju en omröstning jag skapat så den är intressant för mig och vissa kommentarer och ibland väljer jag att svara
jag litar på mitt
Och vi skulle må bra att gå tillbaka till det
Vi lär oss varje dag att vetenskapen är ofta ute och cyklar
Så vad ska vi hålla oss i
Jag går på det jag sagt och lämnar analyser därhän
Snälla!Så du vill gå tillbaka till den tid när vissa fölomgångar var svaga och vissa starka pga att fodrets innehåll varierade mellan åren utan att man visste det. Det låter inte som något jag vill se. Det här resonemanget är en sir orsak till att jag ville föda upp mina egna föl för att inte få hästar med frigolitleder eller senor av dasspapper.
Så du litar inte heller på veterinärer och utbildade hovslagare? Den vetenskap de bygger sina behandligar på är bara tro?Enligt dig nej
Och enligt mig har heller inte analysivrare gjort det
Jag tror att det blir jättejobbigt att få ”tro” utmanat