N
Natali
För 1 vecka sedan så testade jag positivt, var hos barnmorskan 3 dagar senare och testade positivt då också (fick reda på att jag var i v:5) . MEN 3 timmar senare efter besök hos barnmorskan så började jag att blöda, blödningen var som min normala mens, men försenad. Jag och min man ringde till läkaren, där sa dom att det var ett missfall, så vi ringde till en annan som sa att detta var helt normalt - (jag hade inte ont alls). Så igår så var vi hos min läkare för att se om jag hade fått ett missfall, han sa att han kunde inte se något som tyder på missfall. Så när vi kom hem så tog jag ett nytt graviditets test och den slår ut som negativ . Idag ringde jag till KK och där sa dom att det var ett missfall. Nu sitter jag här hemma och fattar ingenting, några säger at tdet är nomalt att blöda och andra säger at tdet är ett missfall, och nu helt plötsligt så visar testen att jag inte är gravid längre . Ingen läkare vill ta in mig för att ta blodprov etc så ni som kanske har varit med om liknande, vad hade hänt med er??
Tack för att ni orkade att läsa mitt inlägg.
Tack för att ni orkade att läsa mitt inlägg.