Hjo Ko 26-29 Juli

R

roping-malin

Jag hittade ingen tråd om Hjo Ko... Typ som Ranch Horse Classic tråden ^^ Tänkte att jag gör en! :idea:

Vilka skall till Hjo Ko?
Vad skall ni tävla i?

Tänkte sedan se om det var någon mer som har hittat fel i proppen? ;)
Det står att datumet är: 26-29 juli 2006
Är det inte 2007? :rofl:

Kramar Malin! :D

Sv: Hjo Ko 26-29 Juli

*LOL*

Hittade en tråd under "Att ha westernhäst"...
Well well... :angel:

Vi skall dit och titta. Det blir nog alla dagarna tror jag. Vi har ju jätte nära dit.

jag tror ochså att jag kommer att titta forbi...

jag ska vara med.. i pleasure youth & open. sen trail youth!:d

jag ska vara med laget stars and stripes i penningen samt cowgirls i sortingen.
min häst ska även gå freestyle reiningen samt herd work är tänkt.
sen tävlas min ena häst av Johan Fridberger med!

Jag ska dit och titta, vet inte vilken dag det blir än eller om det blir mer än en.

Jodå.....jag var där torsdag till söndag. Hälsade på dig 2 gånger (fick dock inte så mycket gensvar) och pratade även med Andreas ett antal gånger.

Jodå.....jag var där torsdag till söndag. Hälsade på dig 2 gånger (fick dock inte så mycket gensvar) och pratade även med Andreas ett antal gånger.

OJ!! Förlåt mig. Såg inte dig. Jag tittade efter dig flera ggr men hittade dig inte bland allt folk. Trodde inte du var där. Hmm vad pinsamt. Förlåt ennu en gång.:crazy:;)

Jag hittade ingen tråd om Hjo Ko... Typ som Ranch Horse Classic tråden ^^ Tänkte att jag gör en! :idea:

Vilka skall till Hjo Ko?
Vad skall ni tävla i?

Tänkte sedan se om det var någon mer som har hittat fel i proppen? ;)
Det står att datumet är: 26-29 juli 2006
Är det inte 2007? :rofl:

Kramar Malin! :D

Oj! vad knasigt jag noterade inte ens det idag när jag tittade på propparna. Det har kört ihop sig lite hade tänkt åka dit men ska ev åka till holland då oxå. Vi får se. Kunde ju vara kul att rida på fredagen och söndagen.

Ska nog dit som publik på fredagen tror ja! :)

*LOL*

Hittade en tråd under "Att ha westernhäst"...
Well well... :angel:

:confused: well well tråden startades under westerngnägg,det var ju meningen att det forumet skulle vara av det lite mer lättsamare hållet:smirk: att den sen hamnade under att ha westernhäst beror på att westerngnägg, utrustning och avel vart sammanslagna för ett par dagar sen:angel::angel:
så det är bara att hoppas att de som har tänkt sig ner till Hjo-ko forsätter att skriva här;)

klart att man skall till hjo ko... (skall ju vara prisutdelare iår igen så vad har man för val...*ler*)

skall nog även starta min 4åring där.. får se vilka klasser det blir än men nått blir det nog iallafall...

vilka skall dit??
Vilka klasser???

Hej!
Jag ska vara med å tävla på Hjo ko i barrel race

Liknande trådar

Ridning tar allt från början så kortfattat jag kan... fick en egen häst i juni för 3 år sedan(2007) då var han både ohanterad och oinriden, så...
2
Svar
33
· Visningar
3 809
Senast: laeikinois
·
Hästvård Okej, om jag inte haft en kompis här som ögonvittna, så hade jag befunnit mig på psykakuten nu, och krävt att bli inlagd pga...
2
Svar
21
· Visningar
4 152
Senast: mimus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar