H

horsepower

Jag söker en w-sadel till fritidsridning. har fått mått som skulle passa hästen och mig, och blibit tipsad om att köpa en rooping (stavas) :crazy: MEN.. vet inte var jag ska få tag i någon begagnad och billig sadel. Den ska hellst vara beg och det gör ingenting om den är "välanvänd" om jag säger så, bara skönare att rida i, och bara den användbar, eftersom jag inte är så himla insatt i western än, mer än att jag tränar nh och lite mer markövn, så behöver jag inte ha en "värsting" sadel. om ni förstår hur jag menar, :crazy: tacksam för hjälp och svar!!:banana:

Sv: Hjläp!

du kan ju leta på blocket, hastnet och andra annonssidor. sen finns ju westernbutiker på internet som säljer begagnade sadlar.
tänk på att det är viktigt att prova ut sadeln noga. även om man fått mått som stämmer så ser bommarna olika ut på olika sadlar.
trailsadlar brukar också vara populära till fritidsridning och passar också till träning om man skulle vilja börja träna western på riktigt.

Liknande trådar

• Låst
Dressyr Jag ska precis köpa mig en dressyrsadel och står inför ett dilemma skulle man kunna säga. Jag vet inte vad för sadel jag ska välja...
Svar
18
· Visningar
2 243
Senast: gazira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Burkmat
  • Barn som inte sover

Hund, Katt, Andra Djur