Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen källa, men en tanke är ju att hjärtkrångel och ångest dels kan ge en ond cirkel och också att det kan ge liknande symptom som bröstsmärtor, domningar, yrsel, illamående o.s.v. Att det ena ger det andra och går hand i hand.Jag har bestämt för mig att jag har läst att hjärtproblem, även oupptäckta, kan ge psykiska besvär. Men nu hittar jag inget.
Någon som kan hjälpa mig till någon bra källa?
Jag har bestämt för mig att jag har läst att hjärtproblem, även oupptäckta, kan ge psykiska besvär. Men nu hittar jag inget.
Ja, det var precis det jag tror att jag har läst. Och det var särskilt att hjärtproblemen kunde ge psykiska besvär innan en visste att hjärtat krånglade som jag reagerade på.Är den kausaliteten visad? Psykiska besvär påverkar ju hjärtat vilket är visat i en massa studier.
Ja, det var precis det jag tror att jag har läst. Och det var särskilt att hjärtproblemen kunde ge psykiska besvär innan en visste att hjärtat krånglade som jag reagerade på.
En snabb sökning i Google Scholar leder mig till:Jag har bestämt för mig att jag har läst att hjärtproblem, även oupptäckta, kan ge psykiska besvär. Men nu hittar jag inget.