Hjärtljud!

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

Kristin80

Igår fick jag höra min bebis hjärtljud.... Sååå sött.... :love: ...
Skulle vilja ha en så där maskin hemma så jag kunde lyssna på det hela kvällarna....
Men det är lite läskigt oxå....
Snart är vi tre i familjen... :banana:

Sv: Hjärtljud!

Ja, visst är det härligt att höra hjärtljuden! :love:
Vi har fått lyssna två gånger nu, i v. 17 hade "högerbebisen" 138 och "vänsterbebisen" 146, nu i v. 22 hade "högerbebisen" 140 och "vänsterbebisen" 148. Jag tyckte det var läckert att de hade kvar samma intervall. Vilka hjärtljud hade er bebis?

Åhh.. har du två bebisar...härligt...

Min bebis hade 155.... o siktade in två små sparkar mot barnmorskan grej som hon lyssnade med.. hihihi... Gäller att ha lite attityd från början... :cool:

Åhhh, jag fick också höra hjärtljud igår :love: 155 slag per minut, smälte mig totalt :D

Jag fick höra hjärtljuden i dag, eller vi försökte ialla fall... BM kom fram till att det nog var 140 slag per min men vilddjuret sparkade hejvilt hela tiden så det gick knappt att höra... :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 301
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 120
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 775
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 460

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka