Hjärt- och lungröntgen

J

jappisen

Är det någon som har gjort detta på sin hund och vet ungefär vad det kan kosta. Jag förstår att det kan skilja sig mellan olika ställen men ungefärligt. Ska gör det på min hund på torsdag och har ingen som hellst aning om hur mycket pengar man ska ta med sig.

Sv: Hjärt- och lungröntgen

Det bästa är att ringa och fråga. Eller att höra om de direktreglerar mot försäkringsbolaget så att du endast behöver betala självrisken till vetten.

Sv: Hjärt- och lungröntgen

Ja jag har försökt ringa i förra veckan men inte lyckats komma fram. Får testa på måndag igen. Direktreglering brukar de göra av vanliga veterinärbesök så jag hoppas de gör det med röntgen också.

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 269
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 815
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 492
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 203
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka