Hjärnspöken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är väldigt dubbelt nu, ena stunden har jag tappat all lust på ridning, tänkt att jag säljer alla hästprylar och utrustning. Jag skiter i detta, mitt hästliv är över (i alla fall för nu). Det känns meningslöst, det är en sorg att det aldrig ”blir något” och jag kommer aldrig vidare. Är det inte hästskador så åker jag av och slår mig - och blir rädd, och låser mig.
Å andra sidan finns det en längtan efter att få rida och träna, och de gånger när man får ridit ordentligt och får känna att man faktiskt kan rida litegrann – att känslan finns där långt inne, då väcks ett litet sug igen.

Nu står jag inför en hästmöjlighet som kanske kan ge en rolig period, men jag är så vansinnigt nervös att jag nästan vill tacka nej. Tänk om det inte blir bra? Tänk om jag inte fixar den?

brrrrr!!
26525

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
186
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: miumiu
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 285
Senast: Raderad medlem 147980
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
21
· Visningar
2 069

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka