C

cepeko

Vad menas när det står A:O +, det är två faser. Men vad är det som gäller egentligen?

tacksam för svar.

Sv: HjÄlp

på sidan (tdb) står det att det är två faser, men ändå avd B, får man starta två faser med en 5-åring ?

Sv: HjÄlp

Kan du inte länka till vilken tävling det gäller?
Rent spontant skulle jag nog vilja säga att det är i Avd A som det är bedömning Två faser A0+A0 och i avd B är det Bed A.
Vet att TDB är lite knasig just med att du inte skriver in Avd B klass texten, men den blir automatiskt bed A sedan när man laddar ner anmälningarna

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 985
Senast: fio
·
Kropp & Själ Har ni gjort sådan behandling där man bränner bort slemhinnan i livmodern? Hamnar man i klimakteriet av denna behandling? Har man...
Svar
5
· Visningar
544
Senast: FrDrake
·
Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
517
Senast: Freazer
·
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 231

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar