N

Nice-suprice

Jag vet ej om jag postar rätt men det är värt ett försök.:bump:

Min lilla syster har köpt häst och hon vill att jag ska hoppa den lite ibland och jag vill andvända min läder sadel och hobn anser att den blir för tung för han har gårr med plast sadel som vägetinget men han är viktbärande och borde klara det eller? Tack :p

Sv: Hjälp!

det är klart att du kan använda lädersadeln. Det viktiga är att den passar hästen, sen ett par kg hit eller dit klarar de utan problem..

Sv: Hjälp!

Jaa kan du rida den utan lädersadel kan du rida den med, det gör sån liten skillnad. :)Bara ryttare, sadel och häst passar ihop vad gäller modell och storlek.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 606
Senast: Blyger
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
964
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 838

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka