tinissen

Trådstartare
jag har ett 4årigt halvblod (e.saigon) hemma på foder till sommaren men känner mer för varje dag att jag vill köpa honom då både han och jag utvecklas enormt ihop. tyvärr tror jag (eller snarare vet) att ägaren inte vill sälja honom, känns fräckt att fråga med.. vet inte riktigt hur jag ska göra, han är tänkt att ha dressyrkarriär men han skulle lätt kunna gå väldigt långt i hoppningen eller i fält, han tycker att det är jättekul att hoppa, och han har verkligen hoppning i sig. någon som har något råd?? tack!!

Sv: hjälp!!

det går ju alltid att ställa frågan.. går inte ägaren med på det så går det ju helt enkelt inte.. Du kanske kan få hyra honom lite längre än det var tänkt från början? ;)

Antingen är hästen till salu elelr inte. Konstigare än så är dte inte.

Du kan säga till äögaren att OM den ska säljas så är du intresserad.

Jag sitter i samma sits.

Vi ska prata med ägaren och fråga om vi får köpa han och ge ett bud (en bit över vad han är vär egentligen). Ägaren är inte så jätteintresserad av honom så utan har honom för att gosa. Han älskar att jobba och är en skittrevlig häst, så nu håller jag bara tummarna.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 047
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 322
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 540
Senast: mars
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar