• Avel
  • Trådstartare Trådstartare stallfalt
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 741
S

stallfalt

jag har en massa shettisar och minishettisar. ( sysslar med avel ).
jag vill börja komma ut på lite utställningar här nere i skåne med min ena minishettis hingst, han är visad innan och fått silver.
full stam och pass. vet ni var där finns utställningar i år?
och vad ska man göra på utställningarna? då är jag ienkligen hoppryttare på storhäst har inte så mycket aninig om vad som skall görs under utställningar, hör gärna av er !

skriv på min mejl! kan inget hur jag gör med denna sidan eller så, snälla skriv på mejlen!

*censur*

:rofl:

MVH EMMAH

Senast ändrad av en moderator:
Sv: HjÄlp?

Nu har jag varit snäll och låtit inlägget ligga kvar, men jag har tagit bort mejladressen som var utlagd i det.
På bukefalos ska man ha svar på sina frågor på forumet och inte via mejl.

På utställningar visar man den för exteriörbedömning på samma sätt som som det hade varit ett halvblod eller vilken annan ras som helst. De får sin bedömning efter dagsformen och de som tävlar mot varandra (samma åldersgrupp och kön) rangordnas efter kvalité så att en vinnare utses. Alla vinnare som uppnått en viss minimipoäng tävlar sen om championat och Best In Show.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 293
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Känner mig så frustrerad efter ytterligare ett samtal med en köpare som vill ha en häst i princip gratis. Jag är höggravid, på grund...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 183
Senast: Zephira
·
C
Hästhantering Hej! Det är såhär att jag har ett 4årigt sto (egen uppfödning). Ska försöka förkorta historien något. Hon har gått i lösdrift större...
Svar
13
· Visningar
1 591
Senast: sandrafors
·
Ekonomi & Juridik Jag och en vän är väldigt oense om en sak, och skriver här för att själv få en klarhet i det hela, samtidigt som jag gärna vill höra er...
Svar
15
· Visningar
2 579
Senast: bapro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka