G

Gamblers two blue

Finns det någon här inne som känner till paint hingsten Skipper Doolittle??? mvh Ella

Sv: Hjälp!

Japp d har jag ,nästan som jag skulle startat tråden:idea:
Så vitt jag vet finns han i värmland.
R.Å hade han i träning förr nu har han dottern (skippy)på clinics o träning,dom e mycke lika i kroppen.
D e skippys huvud på avartaren till vänster(lite rolig vinkel bara).

Senast ändrad:
Sv: Hjälp!

Finns d fler avkommor ?vet d finns ett sto som Emelie Norell ridit(tränat kanske) såg en bild på dom på paint sidan tror att hon e efter han .
Hon som fött upp min skippy(mette Råberg heter nu Lindblad tror jag) hon hade nog hingsten då oxå och hamnade i värmland .Han kommer ju annars från tyskland.E d nån som vet mer?:bump::bump:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Jag mår inte bra. Jag har en depression och får kraftig ångest. För detta har jag försökt söka hjälp, men jag får ingen hjälp...
Svar
11
· Visningar
938
Senast: soom
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 598
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare