L

L1ll4n

Aah, jag vet inte vart jag ska göra av med min hane, Humle!
Han blir ensam imorgon "/ De vill jag inte men jag har inga andra ökenråttskompisar. "/ Nu har jag i alla fall frågat en om hon kan ta honom, om inte hon kan ta honom vet jag inte vad jag ska göra.

(Var bara tvungen och skriva av mig. Skriv inga dumma kommentarer nu!)

Sv: Hjälp?!

Vad händer imorgon då?
Ska ni åka och avliva hans kompis eller vadå?

Det borde väl gå att hitta en ny kompis till honom?
(eller går det inte att sätta ihop gerbiler med varandra kanske, hjälp mig ni mer kunniga i den saken...)

Sv: Hjälp?!

Nejnej, nu är det ingen fara.

Det jag skulle göra var:
Att jag skulle lämna hans ungar (3st) till djuraffär, men ångrade mig i sista sekund så de blev inget med det, så nu är det ingen fara ;)
Så nu ska jag försöka sälja alla fyra. Med elr utan bur. Men den buren jag har nu är väldigt liten, det var därför jag skulle ge bort ungarna. Men nu blev det ju inte så och jag ska försöka sälja dom till en o samma person ist för de trivs tillsammans.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 536
Senast: Rugge
·
Däggdjur Läste precis att SLU vill ha allmänhetens hjälp för att få veta vad älgen äter. De har i tidigare undersökningar sett att bärris är en...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Cattis_E
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 023
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka