L
Loveme2
Jag har ett problem! Jag längtar inte att åka till stallet. Jag tycker det inte var så kul på ridlägret. Det känns som mitt häst intreserande bleknar mer och mer. Jag känner mig så annorlunda än alla andra hästtjejerna i mitt stall. Dom vill vara i stallet all sin vakna tid till hästar som drar bak öronen så fort dom kommer (i alla fall dom flesta). Hjälp! Jag förstår inte längre någonting!
Vad är det som är så kul med hästar?
När jag började rida så tyckte jag det var jättekul men det har gått nerför. Även fast jag inte längtar till stallet har jag en dröm om att få nån gång äga en häst som blir glad när jag kommer! Det är konstigt men jag önskar att jag älskar hästar.
Jag har en sköthäst som jag sköter 2 gånger i veckan (som vänder rumpan mot mig när jag kommer) Jag kan inte sova på nätterna, och nu har jag låst in mig i mitt rum jag blir gråtfärdig.......
Vad är det som är så kul med hästar?
När jag började rida så tyckte jag det var jättekul men det har gått nerför. Även fast jag inte längtar till stallet har jag en dröm om att få nån gång äga en häst som blir glad när jag kommer! Det är konstigt men jag önskar att jag älskar hästar.
Jag har en sköthäst som jag sköter 2 gånger i veckan (som vänder rumpan mot mig när jag kommer) Jag kan inte sova på nätterna, och nu har jag låst in mig i mitt rum jag blir gråtfärdig.......