M

midnight surprise

Jag behöver hjälp, snabbt! Den 5 augusti ska pållen och jag vara med på vår första fälttävling, debutant. Anmälningstiden går ut 19/7 men jag kan inte hitta en anmälningsblankett!!:crazy: Får nästan panik då jag inte ens vet hur den ser ut, för det är väl en speciellt för FT, lr? Jag har ju för hoppning och dressyr men det är väl en speciell jag ska ha nu?
Så om nån har en och kan lägga ut här eller säga vart jag kan hitta en så skulle det vara underbart!:) Jag letade på svenska ridsportförbundets hemsida men hittade ingen..:S:crazy:

:D:crazy::)

Sv: Hjälp!!

Det finns ingen speciell blankett för FT. Om det inte går att anmäla direkt på internet så är det den vanliga blanketten som du mailar eller skickar med vanlig post.

Lycka till!

Sv: Hjälp!!

ojdå.. jaha..:p ok men va bra då då behöver jag inte få panik alltså..;) Tack!:)

Liknande trådar

Hästvård Min fina appaloosa-kille fick konstaterad strålbenshälta i augusti förra året. Han är 8 år gammal. Jag känner mig inte helt bekväm inför...
2
Svar
36
· Visningar
8 579
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så var fyra dagars ridkurs avklarad. Och det var väl den mest självförtroendesänkande ridaktivitet jag har gjort på länge. Till och med...
Svar
0
· Visningar
1 165
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 881
Senast: __sofia__
·
Dressyr Min fråga är enkel: Finns det något program man får rida lätt igenom? (Har kollat igenom TR lite snabbt men inte hittat något som...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
14 771
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar