L

Lillo

Som sagt var är det någon som kan hjälpa mig att finna en sida där man kan hitta tävlingsresultat i från Holland och Tyskland må tro ??

Tack på förhand.

Sv: Hjälp !

Beror på från vilken del av Tyskland du vill ha resultaten ifrån. Då får du kolla på varje Bundesland (dvs. landskap) men det enklaste är nog att gå in på hemsidan till klubben där tävlingen varit. Är tyvärr inte så enkelt att hitta resultaten som här i Sverige.

Sv: Hjälp !

Tack för ditt svar :bow:
Tyvärr så kan det då bli problem för jag vet inte i fall han har tävlat där eller ej. Jag ville bara se i fall att han hade några tävlingsresultat överhuvud taget. Det är ju jätte lätt att säga att hästen är tävlad i Tyskland men ej i Sverige än osv. Så jag tänkte se i fall man kunde få fram det på något sett, men det ser då rätt hopplöst ut nu då med andra ord :(
Jätte tråkigt.
Tack än en gång. :bow:

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Ketrawzc
·
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
494
Senast: Cattis_E
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 006
Senast: fio
·
Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 041

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2024