Sv: HjÄlp!

*KL*

Jag har nu bestämt mig för att ta bort honom och jag har avbokat min tid hos vet.

Sist vi var inne sa vet. att det inte skulle vara några problem att få det godkänt hos försäkringsbolaget och att jag skulle ringa om jag ville ha intyg från henne.
Då hade jag inte bestämt mig men nu ska jag ringa imorgon och få intyget skickat.

Natten till igår sov jag inte en blund (det händer aldrig annars hur stressad jag än är...).
Jag inser att detta är nog det svåraste beslut jag någonsin har behövt fatta. Men nu när jag har fattat det så känns det faktiskt lite bättre...

Men jag gråter från och till så att snoret rinner och jag kommer sakna honom så otroligt mycket...

Men det här blir nog ändå det bästa.:(

Tack för alla era svar! Det hjälper verkligen att höra er resonera.

Kram!

Vad starkt av dig att du har tigit beslutet nu!
Jag sitter i samma båt som dig men har inte lyckats ta mig för att ringa än...jag gråter också hela tiden så jag vet hur det känns

Lycka till om man nu kan säga så!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 872
Senast: mars
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 080
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 771
Senast: Ninnurur
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 489
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar