SiZo

Trådstartare
Hejsan, i skolan ska jag göra ett arbete om genetik och genteknik, jag tänkte genast på den där distans hästen som är klonad.. men jag kommer inte ihåg vad han heter, och jag har ingen anning om vart jag kan hitta fakta... finns det nån hemsida som uppdateras med bilder och kanske hur det gick till och lite allmänt så?
MKT tacksam för hjälp!

Sv: hjälp!

Företaget som utförde kloningen heter Cryozootech och forskaren som samarbetade med företaget heter Cecar Galli.

Du kan ju googla forskaren och företaget så kanske du får mer information!

Liknande trådar

Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Ninnurur
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 170
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 905
Senast: Cattis_E
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 155

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka