Fraggel_Tess

Trådstartare
Vi har blivit beroende både jag, sambon och mina föräldrar. Igår var vi i Jönköping och shoppade och hittade då ett nytt spel till Playstation. Det var ett frågespel med enbart musikfrågor där fyra kontroller ingick. Fy attans vad roligt vi hade och vips hade vi spelat i fyra timmar. Så nu är min sambo helt inne på att skaffa playstation :d

Så är det någon här på senior som spelar playstatione? Något spel som ni har som favorit?
 
Sv: Hjälp!

Spelar gärna playstation. Favoriterna är Harry Potter och SSX. Innan körde vi mycket bilspel också men, det var ett tag sen. Inte roligt då jag förlorade jämt... Vad hette spelet ni spelade? Maken är såld på musikfrågor så det låter som en julklapp till honom.
 
Sv: Hjälp!

SSX är ett av mina favoritspel liksom även Crazy Taxi. Spelet vi köpte igår hette Buzz The Music Quiz och är på svenska och man kan vara fyra spelare på en gång. Tror de har hemsida!
 
Sv: Hjälp!

Singstar har jag funderat på men jag har usel sångröst. Buzz the music quiz heter spelet vi spelade igår. Kom ju även på att jag har ett hästspel till playstation också. Lite larvigt men kul ibland *S*
 
Sv: Hjälp!

Jag är urusel på att sjunga men det gör inget...det är kul, passar på fester och man kan sysselsätta barn :D
 
Sv: Hjälp!

Playstation 1 eller 2? Jag har bara 1 nämligen :( Fast å andra sidan har jag ju gråa-lådan-nintendot, gamecube och x-box också...:D Det kanske finns till gc eller xb? Älskar att spela spel, blir itne så mycket nuförtiden, har inte haft orken, spelar mest krigsspel och då måste man koncentrera sig och det går itne så bra just nu...:D
 
Sv: Hjälp!

Playstation 2 är det. Fast vår spelkväll förstördes igår :( Två efterhängsna typer kom vid nio och stannade till mitt i natten.
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 941
Senast: alazzi
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 555
Senast: cirkus
·
Hundavel & Ras Hej! Hoppas få lite kloka råd och vägledning från er hundkunniga! Jag och min sambo har i flera år varit sugna på att skaffa hund och...
Svar
3
· Visningar
1 600
Senast: Lady_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp