• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare reykurboy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 921
R

reykurboy

Jag såg att jag hade 93 medelanden i inkorgen så jag tog bort ganska många... Nu har jag 123 i inkorgen och 11 olästa och jag har inte fått några nya... :crazy: Hjälp!!

Sv: Hjälp!!!

Haha.. Då var du otroligt flitig, på bara ett par minuter... :rofl:

Vet inte vad det var men när jag raderade en hög, så visades en del medelande som olästa.... :confused: Jaja, det är fixat nu iallafall! :D

Hemskt intetsägande inlägg måste jag säga. Först gastar du om hjälp, sedan när man hjälper ignorerar du helt hjälpen, sedan var det inget med detta. Varför bemödar man sig att hjälpa till... :confused:

livet blir säkert roligare om du inte vore så sur!!! Det löste sig ju.... Och dessutom skriver väl jag vilka inlägg jag vill till mysko!

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
809
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 844
Senast: Tilly_85
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 337
Senast: Gunnar
·
Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem... 2
Svar
23
· Visningar
1 339

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • En tråd om bäddar
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka