D

Donald_Duck

Min 6-månaders hund går på pencilin, Och hon är jätte tröt-beror det på pencelinet ?? :confused:

Tacksam för alla svar

/Donald duck

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hjälp!

De gånger min hund fått antibiotika (några ggr för UVI, en gång efter att ha blivit biten, och en gång efter operation) har han blivit betydligt tröttare än han är i vanliga fall. Sedan kan ju också själva sjukdomen göra hunden trött - det kan t.o.m. vara bra eftersom immunförsvaret jobbar bäst när hunden (eller människan, katten, hästen.....) sover!

Sv: Hjälp!

Tack för svaret nu slipper jag gå och vara så orolig :)

.........................
Donald Duck

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 244
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 480
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar