Hjälp!!!!!

FannyN

Trådstartare
Snälla alla duktiga datoranvändare, jag skulle vilja länka till en bild i ett inlägg i ett annat forum. Hur gör man, bilden finns på nätet och jag skulle bli tacksam för instruktioner från start!!

Tack på förhand. :bow: :bow: :bow:
 
högerklicka på bilden. klicka på egenskaper. markera adressen och kopiera. sen i inläggsfunktionen finns en funktion som heter bild. klicka på den och klistra in adressen i funktionsfönstret.
 
Hej det var ju min bild!!! :cool:

Du har rätt frågan var ju inte hur man lade in en bild utan hur man länkar. Tog bara förgivet att det var meningen att bilden skulle synas i inlägget.

Nu finns båda varianterna som svar.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag vill göra om lite av mitt möblemang i samband med flytt. Jag inspireras bland annat av inlägg i grupper som Återbruka mera och...
Svar
7
· Visningar
872
Senast: Nepenthe
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 461
Senast: Bee
·
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 281
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp