Hjälp!!!!!

FannyN

Trådstartare
Snälla alla duktiga datoranvändare, jag skulle vilja länka till en bild i ett inlägg i ett annat forum. Hur gör man, bilden finns på nätet och jag skulle bli tacksam för instruktioner från start!!

Tack på förhand. :bow: :bow: :bow:

högerklicka på bilden. klicka på egenskaper. markera adressen och kopiera. sen i inläggsfunktionen finns en funktion som heter bild. klicka på den och klistra in adressen i funktionsfönstret.

Hej det var ju min bild!!! :cool:

Du har rätt frågan var ju inte hur man lade in en bild utan hur man länkar. Tog bara förgivet att det var meningen att bilden skulle synas i inlägget.

Nu finns båda varianterna som svar.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
432
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 469
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 581
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar