Torktumlare

Trådstartare
Bilen gick sönder och de kan inte hjälpa oss innan imorgon. Så sitter fast i Skövde. Någon som vet vart jag kan bo snorbilligt (självrisken ligger på 5000) så det blir nudlar resten av livet i princip...

Mitt enda krav är att det är relativt säkert och billigt.

Bilen gick sönder och de kan inte hjälpa oss innan imorgon. Så sitter fast i Skövde. Någon som vet vart jag kan bo snorbilligt (självrisken ligger på 5000) så det blir nudlar resten av livet i princip...

Hotell billingen är rätt billigt.

Men åh, vad synd att jag inte är hemma i Uddevalla just nu för i sådanafall hade jag kunnat plocka upp er med bilen och bjuda på middag och boende hos mig över natten. Är billös i Karlstad atm :(

Annars finns ju Skövde vandrarhem (googla så kommer det upp), jag och en kompis bodde där för några år sedan, hyfsad standard och inte farligt dyrt! Ligger väldigt centralt också :)

Vad snällt! Vi är egentligen påväg till karlstad för att hämta hund sedan köra hem (Malmö).
Får försöka lugna ner mig själv och sedan kolla om jag hittar dit. Detta är så typiskt :'(

Hur går det? Hittat något ledigt?
Hade vi haft plats hade ni kunnat sova här, visserligen ca 2 mil från Skövde..

Lite sent nu, men:
Ibland kan det finnas fantastiska saker att upptäcka i bilens försäkring, om den är helförsäkrad eller har en extraförsäkring. Då kan ni få ersättning för både vägassistans och en eller flera hotellnätter.

Om ni kommer till Karlstad idag så får ni gärna spendera natten hos mig, jag bor litet men har en bäddsoffa! :)

Tack så mycket! Nu blev det inte så. Men vill verkligen tacka. Vad glad jag blir över människor som dig!

Har du vägarna förbi Skåne/småland så är du välkommen på fika/övernattning/whatever! Blir så glad, tack för att du finns!☺

Det gick skit fanns ett rum som vi fick pröjsa 2000 för. Men nu är vi äntligen hemma. Försäkringen tar inte hotellnatten...

Gud, vad tråkigt! Ibland går verkligen allt bara fel, olycka kommer sällan ensam eller hur säger man?

Tack så mycket! Nu blev det inte så. Men vill verkligen tacka. Vad glad jag blir över människor som dig!

Har du vägarna förbi Skåne/småland så är du välkommen på fika/övernattning/whatever! Blir så glad, tack för att du finns!☺

Men åh, gulliga du! :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 159
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 003
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 227
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar