• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Dressyrryttarn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 650
D

Dressyrryttarn

Är det någon som vet vad "breddade synoivial kanaler" heter på tyska eller engelska??? Jag skall försöka förklara detta för min nya hovslagare (här i Tyskland) imorgon.

Jag trodde jag hade förklarat så att han förstod idag, men han har skott min häst alldeles för tajt och ikväll hade pållen puls i alla fyra benen :( Imorgon får jag hjälp med översättandet av min tyska chef, men jag är inte helt säker på att jag kan förklara begreppet för honom heller eftersom jag inte lyckades idag.... Så finns det någon som vet därute hade jag blivit evigt tacksam!

Tyvärr behöver jag alltså svar redan imorgonbitti....

Liknande trådar

Hästhantering Vet inte riktigt vart jag ska lägga tråden men den får flyttas om den läggs in olämpligt. För två veckor sedan var jag och tränade för...
Svar
3
· Visningar
998
Senast: Empalie
·
Övr. Hund Min hund blev sjuk i veckan, och nu ligger han inlagd, minst till imorgon. Vi är uppe i 6000kr just nu..och det jag undrar är när börjar...
Svar
16
· Visningar
1 186
Senast: Zqathan
·
Hästvård Min häst har varit halt nu i 2 veckor ungefär, och vi vet inte riktigt vad det kan vara. Veterinären och hovslagaren säger två helt...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 083
Senast: lillarut
·
Övr. Barn I tråden "Välkommen till Holland" skrev jag att en annan "dikt" hade gett mig än mer tröst när jag fick mitt -vid födseln- blinda barn...
Svar
8
· Visningar
1 375
Senast: Tabitha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka