hjälp!!:(

Bejbie

Trådstartare
Jag lyckades vrida om min vrist och fick en trevlig spricka i den med. Efter det har ja inte ridit för ja inte fick av läkaren.
Detta hände i sena feb...
Nu har det börja läka och får börja rida lugnt. Men när jag red var hela min balsan borta var i helt otakt.
Försvinner det så fort eller är vad är det??

Är det bara träning som gäller för att få upp allt igen?
Var verkligen helt slut efter 30min pass, så har verkligen tappa kondisen med. ( tränar för fullt med det min vrist klarar)

Sv: hjälp!!:(

Rid utan stigbyglar och gärna när någon longerar din häst inspänd. Då kan du fokusera på din sits under hela tiden och på sådant sätt träna upp balansen. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 604
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
10 057
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv