Hjälp, vad tycker ni om hästen?

Sv: Hjälp, vad tycker ni om hästen?

Tack så mycket :) gör så ont i hjärtat av att se hästar behandlas på det här viset..

Jahapp det var tacken det. Nu har ägaren flyttat hästen flera mil bort, och hon berättade det för mig samma dag som dom skulle flytta iväg hästen.. tack för den liksom.. :(

Men fasiken vad trist :( Dålig stil av ägaren, men tyvärr är det sånt som verkar hända ganska ofta.. :/

Ja jag hade hoppats att det inte skulle hända, men det är ju inget jag kan göra åt...

Nej, hon tog med sig alla saker jag skaffat till hästen. Blivit lovad att få tillbaka pengar för vissa saker, men inte sett röken av dem ännu.

Tycker hästen ser väldigt gammal ut för att bara vara 8 år:(:confused:Tråkigt..
Ser även väldigt smutsig ut ( som många hästar gör i hagen:)) ser även något mager ut och även väldigt omusklad! Matt och trött!!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
757
Senast: tara
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 620
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 459
Senast: Zetly
·
Hästvård Nu behöver jag hjälp! När jag började borsta min häst idag så märkte jag att han är väldigt öm på höger sida nertill vid halsfästet...
Svar
7
· Visningar
591
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Hönstråden II