K
kramiz_tina
hej hej allihopa!!!
skulle bara höra mig för om ni andra på buke har dräktiga ston som är sura till max.
mitt sto är i 7 månaden. hon har blivit så arg å sur
. har börjat bli lite elak ibland har huggt syrran.. hon lägger öronen tillbaka bara man går förbi hennes box. går man in till henne så drar hon öronen tillbaka å ser hotful ut
.
då ska ni bara se när jag ska sadla min lilla donna. hon beter sig som hon alldrig haft en sadel på sig. slänger med huvet å "hugger" efter mig. "hon hotas bara" har aldrig bittit mig.
MEN när jag ridit henne så är hon snäll som enn ängel
hmmm...
hon har vatt lite grinig sen jag fick henne i oktober. men inget som man hänger upp sig på. surat lite när man ska sadla men det var inte så farligt som nu. hon har blivit galen hehe
SÅ MIN FRÅGA ÄR VAD TYCKER NI JAG SKA GÖRA MED HENNE?
jag kan ju inte sluta sköta om henne för hon är sur. så snälla hjälp mig för jag kan inte detta.
ha det gottt allla
skulle bara höra mig för om ni andra på buke har dräktiga ston som är sura till max.
mitt sto är i 7 månaden. hon har blivit så arg å sur
då ska ni bara se när jag ska sadla min lilla donna. hon beter sig som hon alldrig haft en sadel på sig. slänger med huvet å "hugger" efter mig. "hon hotas bara" har aldrig bittit mig.
MEN när jag ridit henne så är hon snäll som enn ängel
hon har vatt lite grinig sen jag fick henne i oktober. men inget som man hänger upp sig på. surat lite när man ska sadla men det var inte så farligt som nu. hon har blivit galen hehe
SÅ MIN FRÅGA ÄR VAD TYCKER NI JAG SKA GÖRA MED HENNE?
jag kan ju inte sluta sköta om henne för hon är sur. så snälla hjälp mig för jag kan inte detta.
ha det gottt allla