Hjälp vad är han har?

annie_cool

Trådstartare
Hej nu är det så att våran hund är sjuk han har har en stor bula vid halsen . Vet ej vad det är men den är stor som en tennis boll han har även svårt att andas han var till veterinären i går har fått penicillin men vi jätterädda att han ska kvävas om han inte år hjälp. Vi kan inte göra så mycket men vad tror ni att det kan vara? vad är det för Sak han har?

Nu mår han bra mamma är hemma hon är sjukskriven så hon kan titta till honom..

Jag var inte med mamma var med honom till vet . Det ända jag vet de är att han är hängig han har svårt att andas . Hade jag en kamera så kunde jag ta ett foto men jag har ingen bara på min mobil.

Hon sa inget om det.Men ska höra ikväll hur det är med honom.Om det har blivit värre eller inte. Han äter i alla all.

Åk tillbaka med hunden! Kan ju vara reaktion på läkemedlet eller vad som helst. Vänta inte, utan se till att få honom under vård. Omgående.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har panik. Min vovva på 10 år har under några månader haft en mikroskopisk mörkt brun prick på huvudet som jag tänkt kommit...
Svar
6
· Visningar
715
Senast: Digbil
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
655
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 721
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• GHS - dagens dressyr.
  • Ridbyxor