Hjälp vad är han har?

annie_cool

Trådstartare
Hej nu är det så att våran hund är sjuk han har har en stor bula vid halsen . Vet ej vad det är men den är stor som en tennis boll han har även svårt att andas han var till veterinären i går har fått penicillin men vi jätterädda att han ska kvävas om han inte år hjälp. Vi kan inte göra så mycket men vad tror ni att det kan vara? vad är det för Sak han har?

Nu mår han bra mamma är hemma hon är sjukskriven så hon kan titta till honom..

Jag var inte med mamma var med honom till vet . Det ända jag vet de är att han är hängig han har svårt att andas . Hade jag en kamera så kunde jag ta ett foto men jag har ingen bara på min mobil.

Hon sa inget om det.Men ska höra ikväll hur det är med honom.Om det har blivit värre eller inte. Han äter i alla all.

Åk tillbaka med hunden! Kan ju vara reaktion på läkemedlet eller vad som helst. Vänta inte, utan se till att få honom under vård. Omgående.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 823
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 034
Senast: snöflingor
·
Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om andra har samma erfarenhet vid efter behandling med kortison till hund. Lite bakgrundsinfo: Hunden är idag 7,5...
Svar
2
· Visningar
474
Senast: The Beast
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 338
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden