hjälp snälla.

annie_cool

Trådstartare
Hej som jag skrev förut så är det sant vet inte vad som hände med tråden, är orolig över det, som händer för det är inte sant tycker att det är fel att anklaga än för saker som inte är sanna, och inte är gjorda. Hur gör man nu?
.

Hej som jag skrev förut så är det sant vet inte vad som hände med tråden, är orolig över det, som händer för det är inte sant tycker att det är fel att anklaga än för saker som inte är sanna, och inte är gjorda. Hur gör man nu?
.
Du kan ju börja med att berätta vad som hänt...lite lättare att förstå då :)

Liknande trådar

Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 291
Senast: Pilot
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 016
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Det skedde en liten konflikt på mitt arbete mellan min chef och min kollega (online så jag såg allt de skrev på den gemensamma gruppen...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 388
Senast: Ullmerkott
·
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama