Min bekant ger sin häst en sista chans nu, hjälper inget nu så somnar han in nästa månad. Problemet är att han piper när han andas, nått så fruktansvärt! När det är som värst så tror man att han ska dö på fläcken! Han har svårt att andas, det märker man jättebra!
Veterinärer säger att dom inget kan göra, medicin (luftrörsvidgande) hjälper inte. I stort sett alla sorter är redan provade.
Det är verkligen synd för det här är absolut den mest snälla och underbara häst jag någonsin har träffat på i hela mitt liv, och min bekant gråter vareviga dag
Nu tänkte hon testa en sista gång med medicin som inte är receptbelagt.
Respiragil Liquid är en sak hon har fått tips om.
Breathe Free är en annan.
Vitlök sade någon, men det kan väl ge anemi i stället?
Sen fick hon också veta av något som används till tävlingshästar för att vidga luftrören, Air Power.
Är det någon som har testat något av dessa? Eller har du något tips på saker du vet fungerar? Skriv då i så fall!
Veterinärer säger att dom inget kan göra, medicin (luftrörsvidgande) hjälper inte. I stort sett alla sorter är redan provade.
Det är verkligen synd för det här är absolut den mest snälla och underbara häst jag någonsin har träffat på i hela mitt liv, och min bekant gråter vareviga dag
Nu tänkte hon testa en sista gång med medicin som inte är receptbelagt.
Respiragil Liquid är en sak hon har fått tips om.
Breathe Free är en annan.
Vitlök sade någon, men det kan väl ge anemi i stället?
Sen fick hon också veta av något som används till tävlingshästar för att vidga luftrören, Air Power.
Är det någon som har testat något av dessa? Eller har du något tips på saker du vet fungerar? Skriv då i så fall!