Hjälp!! Snabba svar tack.

MaryMary

Trådstartare
Min katt har klättrat upp i ett träd och tar sig inte ner, tror han blivit skrämd och klättrat upp alldeles för högt, minst 5 meter, och det finns inga bra grenar för honom att hoppa ner på.

Hur länge kan dom sitta där egentligen? Kommer han ner av sig själv till slut?
Han har nog suttit 3-4 timmar nu. Är så orolig att han inte tar sig ner :(
Tänk om han inte kommer ner innan natten, ska jag bara låta honom vara där? :crazy:

Sv: Hjälp!! Snabba svar tack.

Det är ytterst ovanligt att de inte tar sig ned. Skall vara i extremfall. Men de sitter gärna kvar och tvekar så man inte tror att de ska klara det men men......

Sv: Hjälp!! Snabba svar tack.

Okej, ja man blev lite orolig, han bara satt och skrek och skrek.
Men soam sagt, nu är han nere på marken igen :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 154
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 727
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 768
Senast: Migo
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama