hjälp silver conchos

Z

zizzy1

Dum fråga kanske, men jag har tappat några silver conchos på min sadel och vill köpa nya. Jag hittar ingenstans på nätet, har letat i flera butiker men hittar inte.

Alla ni duktiga där ute - har ni några förslag vart jag kan köpa silver conchos :laugh::laugh:

Sv: hjälp silver conchos

De som säljer westernsadlar brukar kunna ta hem "reservdelar" också. Annars är det konstigt, vad jag vet så har de flesta grossister lösa delar som conchos. :bump:

Sv: hjälp silver conchos

Dum fråga kanske, men jag har tappat några silver conchos på min sadel och vill köpa nya. Jag hittar ingenstans på nätet, har letat i flera butiker men hittar inte.

Alla ni duktiga där ute - har ni några förslag vart jag kan köpa silver conchos :laugh::laugh:

Kolla på www.lilwesternstore.se dom har en hel del silver :p

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 706
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 940
Senast: Derivata
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 461
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 489
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka