W
worthless
Sv: Hjälp!: Ridlärare som stjälper/hjälper mitt självförtroende!?
Jag vet det, har du läst vad jag har skrivit så har jag skrivit just det. Men du har problem där att läsa. Så spelar inte så stor roll vad jag skriver.
Men tyvärr så är det så att man kommer inte komma någonstans i ridningen än till att kunna grunderna okej i vanliga ridgrupper en gång i veckan på en ridskola. Det är så det är.
Vart har jag skrivit att folk inte vill ha kritik?Folk som inte har råd kan mycket väl vara hänvisade till vanliga grupper trots att de både vill någonstans och vill ha kritik.
De kanske inte har råd, inte är kvalificerade eller får plats i specialrupperna. Och flertalet vill ha hjälp med sin ridning trots att de är i en vanlig grupp. Det är fel av ridläraren att inte behandla alla likvärdigt.
Jag vet det, har du läst vad jag har skrivit så har jag skrivit just det. Men du har problem där att läsa. Så spelar inte så stor roll vad jag skriver.
Men tyvärr så är det så att man kommer inte komma någonstans i ridningen än till att kunna grunderna okej i vanliga ridgrupper en gång i veckan på en ridskola. Det är så det är.