Masse
Trådstartare
Ja jag vet att jag är tidigt ute men jag har ett sto som inte är dräktigt som ska betäckas i år. Men jag tänkte att vi kan en tråd där vi kan dela med oss lite av både kunskaper och tankar inför de kommande valen.
Mitt sto är Nice e. Alf Palema u.Sunbird Nicole e. Self Confident
Hon har ju fått en del avkommor och denna blir kanske hennes sista på grund av hennes ålder. Mina ston är ju alla rätt så nära släkt så From Above har ju passat bra. Bokade honom 2011 ingen men fick hastigt byta sto. Så någon som har någon idé om vad som kan passa henne?
Det jag kan säga om henne och även den avkomma jag fått är att "nice" det är precis vad de är. Så även en hingst med lite humör bör kunna gå att använda till henne.
Jag tar tacksamt emot allt jag kan få som hjälp till kommande val!
Mitt sto är Nice e. Alf Palema u.Sunbird Nicole e. Self Confident
Hon har ju fått en del avkommor och denna blir kanske hennes sista på grund av hennes ålder. Mina ston är ju alla rätt så nära släkt så From Above har ju passat bra. Bokade honom 2011 ingen men fick hastigt byta sto. Så någon som har någon idé om vad som kan passa henne?
Det jag kan säga om henne och även den avkomma jag fått är att "nice" det är precis vad de är. Så även en hingst med lite humör bör kunna gå att använda till henne.
Jag tar tacksamt emot allt jag kan få som hjälp till kommande val!