Hjälp! Min hund spyr!

E

EvaLena

Jag har en hund på 6 månader som de senaste veckorna har spytt ca en gång nästan varje dag. Idag när vi var ute spydde hon 10 gånger på en timme! I början var det matrester men tillslut var det bara en gul eller vit sörja. Vad händer?! Är det normalt eller borde jag ringa veterinären imorgon? Snälla hjälp mig, man blir ju orolig..

Sv: Hjälp! Min hund spyr!

Inte meningen att låta snäsig, men det är väl klart att det inte klassas som normalt? In till veterinären bums.

det konstiga är att nu är hon precis som vanligt igen..

Om jag var du skulle jag åka in direkt !!
Det kan vara nått som stoppar upp ! Ett förmål som hon har svalt eller något annat,
Skulle aldrig låta hunden vara hemma om hon spyyt så många ggr på rad,
Ring till djursjukhus och prata med dom

Tesora

Den som kan hjälpa dig och din hund är en veterinär, det är inte normalt för en hund att spy sådär ofta alls.

jag har varit hos veterinären idag. vovven har nästan 40 grader i feber så dom tog blodprover. Får svar på torsdag!

Jag har en hund på 6 månader som de senaste veckorna har spytt ca en gång nästan varje dag.

:eek: Herregud, jag skulle bli orolig och ringt veterinär efter ett par dagar.

Hoppas den mår bättre snart iallafall.

folk jag pratat med sa att det var vanligt att valpar spydde när de bytte tänder.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 816
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 280
Senast: fixi
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
478
Senast: cassina
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
336
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka