Hjälp mig :)

J

Jevelin

Jag har ridigt i 9 år nu, men jag har inte haft egen häst. Men jag har en häst som ajg tycker är tillräckligt bra för att jag ska kunna tävla galopp på den. Men jag vet inte allt man ska göra för att kunna tävla? Kan någon förklara det för mig. Eftersom jag har velat tävla galopp nästan hela mitt liv :) :)

Sv: Hjälp mig :)

Jevelin skrev:
Jag har ridigt i 9 år nu, men jag har inte haft egen häst. Men jag har en häst som ajg tycker är tillräckligt bra för att jag ska kunna tävla galopp på den. Men jag vet inte allt man ska göra för att kunna tävla? Kan någon förklara det för mig. Eftersom jag har velat tävla galopp nästan hela mitt liv :) :)

Jag antar att det är en ponny? Sök bland trådarna där folk undrar hur snabba deras ponnts bör varaför att kunna tävla, i dessa fionns länktipps. Annars så finns det flera trådar som tar upp just träning av ponnys till galopp.
Lycka till

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 428
Senast: Mia_R
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 608
Senast: Mabuse
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: tara
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 826
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden