Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är helt okej faktiskt!Nu gav ni mig dåliga idéer. Återgick därför till min gamlagamla avatar från 2009. Byte tillbaka till något gammalt kan ju inte bli fel?
Inget fel med att heta KattenTack
Din katt är fruktansvärt lik den lille här hemma som fortfarande är utan namn. Har bara haft henne några veckor nu
Hon kommer nog få heta Katten hela sitt liv![]()
En känner igen dig med den avataren, men personligen tycker jag du ska ha nån av dina fina hundarNu gav ni mig dåliga idéer. Återgick därför till min gamlagamla avatar från 2009. Byte tillbaka till något gammalt kan ju inte bli fel?
Eller hur! Hade en katt när jag va liten som jag helt enkelt döpte till Cat. Internationell känsla över det helaInget fel med att heta Katten. Det har jag haft en katt som hetat. Den hette från början Saga, men när Saga visade sig ha pungkulor blev det kort och gott Katten
.
Cat måste ju vara det mest optimala kattnamnet. Väldigt internationellt gångbartEller hur! Hade en katt när jag va liten som jag helt enkelt döpte till Cat. Internationell känsla över det hela![]()
Äsch, din boll har ju slutat studsa.Määh, ni får mig att vilja byta också men har ju haft min stidsande rökboll sen 1400-kallt. Hur gör jag nuuuu?![]()
Jag är väldigt lockad att sno den som avatar! Underbar ju! Men vill nog inte släppa min kära Omar.
Inget fel med att heta Katten. Det har jag haft en katt som hetat. Den hette från början Saga, men när Saga visade sig ha pungkulor blev det kort och gott Katten
.
Den studsar ju i inforutan. Vilket stör mig att den inte gör i forumet. Plus att den är stannad i en så fuuul position.Äsch, din boll har ju slutat studsa.Ta den här istället:
![]()
Jag gjorde ett lamt försök att googla och slöt mig till att det var du som varit flitig i PhotoshopDet är en googlebild - I have no objections![]()
http://www.buzzfeed.com/byrdfeed/birds-with-arms-18ekJag gjorde ett lamt försök att googla och slöt mig till att det var du som varit flitig i Photoshop![]()
Jag har tänkt att det är du tills jag såg bilden i ett annat sanmanhang och tänkte tanken "men, är inte det där Trani?!" samt insåg att det kanske inte var rimligt att du figurerade i min google-sökning på skådespelaren@Ceta det är Omar från The Wire.
"men, är inte det där Trani?!"