hjälp mig, propp

S

speedygirl

Det är så att jag håller på att skriva proppar till en tävling som klubben ska ha.

Undrar då om denna är rätt skrivet.

Lätt C Bed. Två faser A:0/A:0/A. Avd. B bed. A

Vi ska ha flygande start till omhoppnigen och Avd B rider ju bara grundomgång. Stämmer då denna eller ska jag göra om den.

Sv: hjälp mig, propp

Du har angett bedömning för avd B två gånger.
Skriv antingen
"Bed två faser A:0+A:0/A"
eller med parenteser för att öka läsbarheten: (A:0+A:0)/A
eller "avd A bed två faser A0+A0, avd B bed A"

Den första är nog den vanligaste tror jag.
Det är bättre att använda + mellan faserna så att folk inte blandar ihop det med / som används för att skilja avdelningarna åt.

Sv: hjälp mig, propp

Följande är det vanligaste att skriva och även det som anses vara korrekt (enligt överdomare jag har varit i kontakt med i just denna fråga).

Lätt C Bed. Två faser A:0/A:0/A

Då har du angett att det är A:0 i fas 1 och A:0 i fas 2 samt A i avd B.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 464
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 601
Senast: Blyger
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 254
Senast: lirco11
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka