HJÄLP MIG NU!!! min hund har blivit biten

L

Lizzy_fizzy

Jag behöver eran hjälp, era råd, alla hundägare som kanske vart med om samma/liknande sak.

För bara någon timme sedan blev min hund biten av våra andra hund (schäfer) och det blev ett litet bitsår och ett ganska så stort.
MEN! varför vi inte har åkt iväg med henne är för att mina föräldrar är utomlands på resa, jag har allstå inga pengar att lägga ut för att kunna behandla henne, och tyvärr är hon vaccinerad, hon har blivit biten 2-3ggr förut men denna gången har hon fått ett riktigt stort öppet sår.
Blå stjärnan säger inget bättre än mig och jag kan som sagt inte åka iväg med henne för jag är en 18årig student utan pengar!
Min hund är en drever, och hon är 10år gammal, hjälp mig?! vad ska jag göra? vad kan det kosta för att sy henne? vad kostar det att lägga in henne?
jag vet att det kommer kosta mycket och jag har ju inte såna pengar men jag gör allt för min hund! hon är mitt liv!.
Hon ligger här brevid mig nu och vill inte ligga stilla, vi har satt en handduk runt hennes hals med tryck, men det har börjat blöda igenom nu...hon är glad, viftar på svansen hela tiden, klarar av att gå utan problem och andas helt normalt. vägrar ligga stilla just nu bara.
Hon är inte försäkrad, hon fick en stelkramp sist gång hon blev biten men inte mer än så. Det skulle läka av sig själv och dt gjorde det men nu är det som sagt ett större bett.
Jag behöver eran hjälp! mina föräldrar e helt hjälplösa, dom kommer inte hem förens nästa vecka.
Hon är stark det vet jag, men hon är så gammal nu och jag vet inte vad jag ska göra...
Jag finns 7mil från göteborg, bra veterinärer ni vet lr kliniker? Nu är klcokan 02.00 på natten, allstå lördag, = svårare att få tag på någon...

Sv: HJÄLP MIG NU!!! min hund har blivit biten

Hon blödde även en hel del när allting hände och blöder väldigt mycket just nu med.