Hjälp mig med ett ord

VN17

Trådstartare
Jag har just upptäckt en skiva med Adobe photoshop elements i en låda och installerat det. :love: Jag visste att jag hört photoshop här hemma förr haha.

Nu till min fråga. I en tråd för länge sedan undrade jag hur man redigerade vissa saker och fick då endast svar om hur man gjorde i photoshop (Som jag ej trodde att vi hade då)
Jag skulle använda mig av Feather? vad är det? Har det på svenska och hittar då inget feather någonstans...hjälp mig

Sv: Hjälp mig med ett ord

Har för mig att det är en inställning till markeringsverktyget, som har att göra med hur skarp eller diffus markeringen ska vara. Isf bör du hitta det i raden under "Arkiv/File-Redigera/Edit"-raden där du kan ställa in diverse kriterier för markering.

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 318
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 420
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 561
Senast: cassiopeja
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 119
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar